»Sporočamo, da Vam je servis z 20.4.2020 v celoti na razpolago. Ponovno lahko izvajamo vsa servisna popravila in menjavo pnevmatik. Prav tako smo ponovno odprli prodajni salon. Poskrbeli smo za varnost, tako, da nas lahko obiščete popolnoma brez skrbi.« Ekipa Avtohiše Adria
Novice

Opel Mokka-e

25. avgusta, 2020

Veliko večino avtomobilov vidimo najprej v svoji konceptni obliki, končna podoba vozila pa zaradi varnostnih in finančnih omejitev po navadi le bežno spominja na koncept. Mokka-e je ena izmed redkih izjem, ki so preživele pot od koncepta do produkcijskega avtomobila skoraj nespremenjena.

Prva generacija Mokke je vstopila v takrat še ne pretirano številčen razred majhnih športnih terencev in prepričala skoraj milijon kupcev. Nova Mokka-e je povsem nova in na pogled celo presenetljiva tudi zaradi Oplovega novega lastnika, skupine PSA. Presenetljiv izgled gre pripisati Oplovemu »vizirju«, črnemu pasu ki se razteza čez celotno širino sprednjega dela avtomobila, katerega navdih je bil vizir čelade. V vizirju so vgrajeni značilni elementi znamke, kot so IntelliLux LED matrični žarometi zadnje generacije in svetlobni podpis dnevnih luči v obliki kril. Izgled zaznamujejo tudi vertikalne reže za zajem zraka, kratka previsa ter plastične obrobe, ki ji dajo bolj robusten izgled.


Od novega lastnika je dobila osnovo CMP, na katerem so grajeni tudi ostali manjši modeli skupine PSA, kar omogoča prihranke pri razvoju in posledično nižjo končno ceno vozila.

Nova Mokka-e se je v primerjavi s predhodnico skrčila za 12,5 centimetra, a je kljub temu medosna razdalja večja za 2 milimetra. Zdaj Mokka-e v dolžino meri 4,15 metra, v širino pa je zrasla za 1 centimeter, obenem pa je 120 kilogramov lažja od predhodnice. Kljub manjši dolžini je Mokka-e ohranila prostornino predhodnice s 350 litri uporabne prtljažne prostornine.


Ko vstopite v notranjost, vam pogled prevzame velikanski zaslon, ki se razprostira od leve strani avtomobila, do sredine armaturne plošče. V resnici sta v eno velikansko površino integrirana 2 zaslona; pred voznikom je do 12-palčni zaslon z digitalno instrumentalno ploščo, v sredini pa 10-palčni infotainment zaslon rahlo obrnjen proti vozniku. Vse informacije se prikazujejo preko zaslonov, vendar pa so se pri Oplu zaradi varnosti odločili obdržati fizične gumbe za klimatsko napravo in infotainment sistem. V notranjosti se je raven kakovosti in udobnosti z možnostmi kot so Alcantara, usnje, gretjem sedežev in volana ter funkcijo masažnega sedeža.

Mokka-e nadaljuje tradicijo zagotavljanja inovativnih varnostnih in asistenčnih sistemov z vozil višjih razredov. Opremljena bo s sistemi kot so prilagodljivi radarski tempomat s funkcijo Stop&Go, aktivna pomoč proti nenamerni zapustitvi voznega pasu s sistemov usmerjanja na sredino voznega pasu, IntelliLux matrični LED žarometi s 14 snopi na vsakem žarometu, prepoznavanje prometnih znakov, 180° vzvratna kamera, parkirni pomočnik in sistem samodejnega zaviranja v sili.


Mokka-e je popolnoma električno vozilo s 100 kW električnim motorjem in baterijo kapacitete 50 kWh, kar po WLTP zadošča za 332 kilometrov dosega, oziroma še nekaj več v načinu Eco. Najvišja hitrost je v prid dosega omejena na 150 km/h. Na 100kW polnilni postaji se bo baterija napolnila od 0 do 80% v zgolj 30 minutah. Na baterijo dobite tudi 8-letno jamstvo.

Prodaja nove Mokke-e bo stekla konec leta, v našem salonu pa bodo prvi primerki stali v začetku leta 2021.

Podobne novice

Vrhunski rezultati za Hyundai i20, Tucson in i30

21. septembra, 2017

i20, Tucson in i30 so trije Hyundaijevi modeli, ki so v zadnjih večjih raziskavah na nemškem trgu dosegli vrhunske rezultate.

Hyundai i30N

28. decembra, 2018

Trenutno živimo v zlati dobi tako imenovanih hot hatchev ali športno predelanih kombilimuzin. Vsak proizvajalec, ki ima v svoji paleti kombilimuzino in pridih bencina v krvi svojih inženirjev ima vsaj en »vroči« model. Od poceni super minijev do takšnih, ki se postavijo ob bok večjim športnim avtomobilom. Hyundai tu ni izjema, ampak pravilo.