Novice

Hyundai i30N

28. december, 2018

Trenutno živimo v zlati dobi tako imenovanih hot hatchev ali športno predelanih kombilimuzin. Vsak proizvajalec, ki ima v svoji paleti kombilimuzino in pridih bencina v krvi svojih inženirjev ima vsaj en »vroči« model. Od poceni super minijev do takšnih, ki se postavijo ob bok večjim športnim avtomobilom. Hyundai tu ni izjema, ampak pravilo.

Kakšna je torej razlika?

Hyundai i30N je kot normalen i30, le da si je slekel srajco ter hlače za bolj športno opravo. Še vedno je prav tako praktičen, le izgled in občutek pri vožnji sta drugačna. Čeprav je v primerjavi z navadnim i30 razlika očitna, pa so športni dodatki kot so dvojni izpuhi, velika platišča in razni podaljški, izrastki in barve na karoseriji dokaj subtilni proti nekaterim konkurentom. Na kratko povedano je uglajeno športen.

Znotraj se ne boste znašli v kričeče športni kabini, temveč rahlo prirejeni kabini navadnega i30. Sedeži so školjkasti za boljšo oporo in na volano vas čakajo dodatne tipke, ki spreminjajo načine vožnje. Ravno v teh tipkah pa je naslednji čar tega vozila. Vse nastavitve vozila, kot je vzmetenje, odzivnost krmiljenja, odzivnost pedalov in menjalnika, so samostojno prilagodljive. Če si želite odzivno pedalko za plin in mehko vzmetenje, si lahko to tudi nastavite. Tudi s sedeži so se potrudili, saj si lahko izberete električno nastavljive sedeže, tudi če so školjkaste oblike. Ko pritisnete tipko za izklop nadzora stabilnosti, se ta popolnoma izklopi in ko prestavljate navzdol, vam pomaga z lovljenjem obratov motorja, kar pa je tudi mogoče izklopiti. Inženirji so se res potrudili in naredili avto, ki bo idealen za navdušene voznike.

Vse gumbe in stikala in 8-palčni zaslon je zelo lahko doseči, sam sistem na zaslonu pa je razločen in odziven. Poleg vseh že poznanih pripomočkov, kot so navigacija, povezljivost s prenosnimi napravami in podobno, ima i30N še nekaj svojih trikov. Na zaslonu vam lahko prikazuje koliko konjskih moči in navora porabljate trenutno, pokaže pa vam tudi kakšne g sile vplivajo na vas in vam meril čase na dirkališču.

Poleg dodatne črke v imenu so dodali ojačitve na karoseriji in na šasiji, da ima vzmetenje dobro oporo v ostrih in hitrih ovinkih. Dvolitrski 4-valjni turbo motor je isti, kot ga že poznamo iz Hyundaijeve motorne palete, le da so ga močno predelali, da sedaj razvije ali 245 ali 275 konjskih moči ter 353 Nm navora. Za boljši prenos moči na sprednji kolesni par, skrbi šeststopenjski ročni menjalnik z močnejšimi prestavami, sinhronim obročem iz ogljikovih vlaken in bolj vzdržljivo sklopko.

Hyundai i30N ima hitro krmiljenje, ki vam omogoča natančno vožnjo skozi ovinke, togo vzmetenje, ki preprečuje preveliko nagibanje in omejeno zaporo diferenciala, ki vam da obilico oprijema, ko pospešujete iz ovinkov. Po drugi strani pa je z drugačnimi nastavitvami vzmetenja, krmiljenja, menjalnika in izpuha prijeten in tih potovalnik.

Podobne novice

PUNTO že za 9.490 EUR

4. avgust, 2017

PUNTO že za 9.490 EUR. Na voljo takoj.

OPLOVA BOŽIČNICA!

7. december, 2017

Čas je za Oplovo božičnico! Za vas smo pripravili velike popuste Oplovih vozil. Za testno vožnjo se oglasite v salonu Avtohiša Adria in se domov odpeljite z novim Oplom!