Sporočamo vam, da zaradi trenutnih zdravstvenih razmer v povezavi z izbruhom in širjenjem Covid-19 ter skladno z Odlokom o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v RS do nadaljnjega zapiramo Avtohišo Adria. Za nujne primere vezane na servis vozil se obrnite na:
Opel: 07 39 30 455 | servis.opel@adria-plus.si
Hyundai: 07 39 35 410
Fiat: 07 39 35 410
Prosimo za razumevanje.
Novice

Zadnji povsem Opel – prenovljena Astra

27. decembra, 2019

Oplov model s 83 letno tradicijo je svojo pot začel po imenom Kadett, leta 1991 pa so ga preimenovali v Astra. Po štirih letih pa je napočil čas za prenovo pete generacije tega modela. Čeprav je proizvajalec medtem zamenjal lastnika, pa je prenovljena Astra še vedno povsem Opel. Zasnova je namreč neprimerna za vgradnjo standardiziranih delov skupine PSA.

Kako jo prepoznati na cesti?

Na zunaj boste opazili nove detajle na maski, odstranjene oznake motorjev na zadku in novi LED matrični žarometi, s katerimi je bila pionir v svojem razredu. (izbere jih kar 31% kupcev)

V notranjosti so spremembe bolj očitne. Nova je sredinska konzola ter dekorativni elementi. Pred voznikom je 8,3 palčni zaslon z digitalnimi merilniki, ozvočenje po novem novi značko Bose, vetrobransko steklo pa se bo odrosilo še nekoliko hitreje zaradi vgrajenega gretja. Na voljo imate tudi nova AGR sedeža s funkcijo masaže. Nov je tudi sistem infozabavnega sistema imenovan Multimedia Navi Pro.

Glavni poudarek prenove je bil na ekonomičnosti in optimizaciji že obstoječih pogonskih agregatov. Novi motorji so lažji in kompaktnejši zaradi uporabe aluminija. Za še večjo učinkovitost ima elektronsko krmiljen turbopolnilnik. Da pa bi bilo samo vozilo kar se da učinkovito drselo skozi zrak, so Astri v sprednjo masko dodali posebne rolete, na dno pa posebne plastične površine, ki zmanjšujejo vrtinčenje. Posledica posodobitev je količnik zračnega upora z vrednostjo 0,255 za karavan ter 0,26 za kombilimuzino.

Dizelski motor:

1,5-litrski turbo trivaljni motor s 105 ali 122 KM, ročnim 6-stopenjskim menjalnikov ali 9-stopenjski samodejnim menjalnikom, ki je na voljo le pri najmočnejši različici.

Bencinski motorji:

1,2-litrski turbo trivaljnik s 110, 130 ali 145 KM ter ročnim 6-stopenjskim menjalnikom.
1,4-litrski turbo trivaljnik s 145 KM ter s CVT menjalnikom.

Posledica prenove motorjev in optimizacije vozila je 19% nižja poraba goriva pri modelih z bencinskim in 17% nižja poraba goriva pri modelih z dizelskih motorjem. Izpustov pri dizelskem motorju je od 90 g/km CO2, pri bencinskem pa od 99 g/km CO2.

Na področju varnosti je Astra pridobila sprednji in zadnjo kamero v HD ločljivosti, sistem za zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev, samodejni regulator hitrosti, omejilnik hitrosti ter sistem Start&Stop.

Obiščite naš salon na Podbevškovi ulici v Novem mestu. Z veseljem vam jo bodo ponudili, da opravite testno vožnjo. Prepričani smo, da vas bo navdušila!

Podobne novice

Pri Oplu smo poskrbeli za vse.

10. avgusta, 2017

Poleg prihrankov do 4.100 € vam podarimo še vrednost enoletnega obveznega zavarovanja, letne vinjete in polnega rezervoarja goriva!

Hyundai N Line

25. julija, 2019

Kdo ne pozna športne nabrite predelave vozil Hyundai z oznako N? Črka, ki požene kri po žilah, obenem pa je marsikomu zaradi svoje športnosti tudi malce preveč. Rešitev obstaja v paleti modelov imenovani N Line, ki združujejo oblikovanje po navdihu športnih modelov serije N ter klasične bencinske in dizelske motorje. Trenutno so s paketom N […]