Novice

Po štirih letih pa je napočil čas za prenovo pete generacije tega modela.

27. december, 2019

Oplov model s 83 letno tradicijo je svojo pot začel po imenom Kadett, leta 1991 pa so ga preimenovali v Astra. Po štirih letih pa je napočil čas za prenovo pete generacije tega modela. Čeprav je proizvajalec medtem zamenjal lastnika, pa je prenovljena Astra še vedno povsem Opel. Zasnova je namreč neprimerna za vgradnjo standardiziranih delov skupine PSA.

Kako jo prepoznati na cesti?

Na zunaj boste opazili nove detajle na maski, odstranjene oznake motorjev na zadku in novi LED matrični žarometi, s katerimi je bila pionir v svojem razredu. (izbere jih kar 31% kupcev)

V notranjosti so spremembe bolj očitne. Nova je sredinska konzola ter dekorativni elementi. Pred voznikom je 8,3 palčni zaslon z digitalnimi merilniki, ozvočenje po novem novi značko Bose, vetrobransko steklo pa se bo odrosilo še nekoliko hitreje zaradi vgrajenega gretja. Na voljo imate tudi nova AGR sedeža s funkcijo masaže. Nov je tudi sistem infozabavnega sistema imenovan Multimedia Navi Pro.

Glavni poudarek prenove je bil na ekonomičnosti in optimizaciji že obstoječih pogonskih agregatov. Novi motorji so lažji in kompaktnejši zaradi uporabe aluminija. Za še večjo učinkovitost ima elektronsko krmiljen turbopolnilnik. Da pa bi bilo samo vozilo kar se da učinkovito drselo skozi zrak, so Astri v sprednjo masko dodali posebne rolete, na dno pa posebne plastične površine, ki zmanjšujejo vrtinčenje. Posledica posodobitev je količnik zračnega upora z vrednostjo 0,255 za karavan ter 0,26 za kombilimuzino.

Dizelski motor:

1,5-litrski turbo trivaljni motor s 105 ali 122 KM, ročnim 6-stopenjskim menjalnikov ali 9-stopenjski samodejnim menjalnikom, ki je na voljo le pri najmočnejši različici.

Bencinski motorji:

1,2-litrski turbo trivaljnik s 110, 130 ali 145 KM ter ročnim 6-stopenjskim menjalnikom.
1,4-litrski turbo trivaljnik s 145 KM ter s CVT menjalnikom.

Posledica prenove motorjev in optimizacije vozila je 19% nižja poraba goriva pri modelih z bencinskim in 17% nižja poraba goriva pri modelih z dizelskih motorjem. Izpustov pri dizelskem motorju je od 90 g/km CO2, pri bencinskem pa od 99 g/km CO2.

Na področju varnosti je Astra pridobila sprednji in zadnjo kamero v HD ločljivosti, sistem za zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev, samodejni regulator hitrosti, omejilnik hitrosti ter sistem Start&Stop.

Obiščite naš salon na Podbevškovi ulici v Novem mestu. Z veseljem vam jo bodo ponudili, da opravite testno vožnjo. Prepričani smo, da vas bo navdušila!

Podobne novice

Hyundai i30 nove generacije je na testu Euro NCAP osvojil vseh 5 zvezdic

21. september, 2017

Hyundai i30 je od neodvisne organizacije Euro NCAP pridobil največjo varnostno oceno – pet zvezdic. Ta rezultat poudarja Hyundaijev uspešen pristop demokratizacije naprednih varnostnih tehnologij in funkcij v i30.

Hyundai i30

9. oktober, 2017

Čeprav nosi značko z daljnega vzhoda, pa lahko za Hyundaia i30 rečemo, da je evropski avtomobil. Zasnovan in zgrajen je v Evropi, za evropske kupce, pa tudi testiran je bil na slovitem Nemškem Nürburgringu. Kot najuspešnejši model ga imenujejo kar svoje »DNK vozilo« in hrbtenica svojega razpona vozil.