»Sporočamo, da Vam je servis z 20.4.2020 v celoti na razpolago. Ponovno lahko izvajamo vsa servisna popravila in menjavo pnevmatik. Prav tako smo ponovno odprli prodajni salon. Poskrbeli smo za varnost, tako, da nas lahko obiščete popolnoma brez skrbi.« Ekipa Avtohiše Adria
Novice

Eden izmed, če ne najbolj ključni avto Hyundaija je ravno Tucson. S tem modelom je Hyundai leta 2004 vstopil v dandanes zelo nasičen razred vozil.

22. januarja, 2020

Eden izmed, če ne najbolj ključni avto Hyundaija je ravno Tucson. S tem modelom je Hyundai leta 2004 vstopil v dandanes zelo nasičen razred vozil. Tucson ni avto, zaradi katerega se boste v nedeljo zbudili zgodaj zjutraj in ga zapeljali v ovinke, bo pa ostalih 6 dni na cesti minilo brez problema.

Za prenovo Tucsona je Hyundai ugotovil, da ne potrebuje korenitih sprememb. Roko na srce je avto ena izmed boljših izbir na celotnem trgu. Kar pa je Tucson potreboval je posodobitev tehnologij iz 2015 na 2019.

Na zunaj boste razlike bolj opazili šele pri različicah z višjim nivojem opreme. Nove so zadnje luči, zadnji odbijač in zaključki izpušnih cevi, spredaj so novi žarometi in meglenke ter maska motorja, na voljo pa je tudi večja izbira platišč.

V notranjosti se boste znašli v že znanem okolju, saj sprememb niso korenite. Dodani gumbi za  varnostne sisteme so levo od volana, na sredini so tipke za izbiro načina vožnje, vklop parkirnih senzorjev, preklapljanje med kamerami in samodejno zadrževanje avtomobila na klancu, na sredini armaturne plošče pa so kontrole za ventilacijo. Veliko nadzora dobite tudi s tipkami na volanskem obroču. Osrednji zaslon se je premaknil višje po armaturi, da je pogled nanj enostavnejši, za hitrejše upravljanje pa so ob strani zaslona tudi fizične tipke. Pred voznikom sta fizična merilnika za hitrost ter obrate motorja, na sredini pa je digitalni zaslon, ki vam prikazuje vse informacije o avtomobilu.

Material na armaturni plošči in vratih je v prenovljenem Tucsonu prijeten in mehak na dotik, obrobe ventilatorjev in robovi stikal za pomik stekel so obdani s kovinskimi dodatki, sedeže pa si lahko izberete v sivi, črni, bež in celo temno rdeči barvi. Pri najvišjem nivoju opreme se usnje pojavi tudi na nekaterih oblogah notranjosti ter panoramsko streho. Poleg serijskega gretja in prezračevanja sprednjih sedežev, je kot dodatna oprema na voljo tudi gretje zadnjih sedežev.

Z varnostnega vidika je prenovljeni Tucson še bolj naložen. S pomočjo kamere in radarskega tempomata vozilo nadzira promet pred voznikom ter ob nevarnosti naleta samodejno zavira. Vozilo vas opozarja tudi na nevarnost avtomobila v mrtvem kotu ter samodejno vozi na voznem pasu. Vsebuje tudi sistem, ki nadzoruje promet pred vami in samodejno zmanjša hitrost do popolne ustavitve, po kateri tudi sam znova spelje na nastavljeno hitrost in je zelo uporabna v zgoščenem prometu. Po zaslugi večih LED žarometov ima vsak žaromet več snopov, ki jih sistem za samodejno zasenčenje samodejno ugaša in prižiga. Za dodano varnost pa sistem za nadzor voznikove zbranosti neprestano analizira vzorce vaše vožnje s čimer zaznava nezbranost ali utrujenost voznika.

Izbirate lahko med 6 pogonskimi agregati:

  • 6 GDi bencinski motor s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, pogonom na sprednji kolesni par, 132 konjskimi močmi in 160 Nm navora.
  • 6 T-GDi bencinski motor s 6-stopenjskim ročnim ali 7 stopenjskim samodejnim menjalnikom, pogonom na sprednji kolesni par, 177 konjskimi močmi in 265 Nm navora.
  • 6 dizelski motor s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, pogonom na sprednji kolesni par, 115 konjskimi močmi in 280 Nm navora.
  • 6 dizelski motor s 6-stopenjskim ročnim ali 7 stopenjskim samodejnim menjalnikom, pogonom sprednji kolesi ali štirikolesnim pogonom, 136 konjskimi močmi in 320 Nm navora.
  • 0 CRDi dizelski motor z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom, 185 konjskimi močmi in 400 Nm navora.
  • Mehki hibrid z 2.0 CRDi dizelskim agregatom vezanim na 12 kW elektromotor in 0,44 kWh baterijo, ki jo polnimo s pomočjo regenerativnega zaviranja. Na voljo je s 6-stopenjskim ročnim in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Moč tega pogona je identična tistemu brez elektromotorja, le poraba je slabih 10% manjša.

 

Hyundai Tucson je že v našem salonu. Vabljeni na testno vožnjo.

Podobne novice

Hyundai. Veliki zmagovalec avtomobilskega natečaja Automotive Brand Contest

21. septembra, 2017

Hyundai je veliki zmagovalec letošnjega avtomobilskega natečaja Automotive Brand Contest. Prejel je kar tri(3) glavne nagrade, vključno s prestižno nagrado za najboljšo avtomobilsko znamko leta.

Hyundai Santa Fe – V tretje še bolj uglajen, a nič manj praktičen

25. julija, 2017

Hyundai Santa Fe je bil avtomobil, ki je pomagal preobraziti podobo korejskega proizvajalca mislih v evropskih kupcev. Dve generacije kasneje, se kot zelo stilski, udoben in bogato opremljen SUV prodaja v velikih številkah.