Novice

Pričakujemo novo Opel Corso

29. avgust, 2019

Le še dober mesec nas loči od prihoda popolnoma nove generacije OPEL Corse, pri kateri Opel ni spustil tudi ene same alineje. Nov je izgled, pogonski sklopi, arhitektura in seveda obilica pametnih asistenčnih sistemov.

Prva velika novica glede nove Corse je prav njena arhitektura in uporabljeni materiali. Karoserija bo izdelana iz visoko trdnostnih-jekel, kar v primerjavi s predhodnico zmanjša maso Corse za 40 kilogramov. Pokrov motorja bo narejen iz aluminija, kar zmanjša težo za dodatna 2,4 kilograma, 10 kilogramov so prihranili z drugačnimi sedeži, 15 kilogramov pa z novimi motorji izdelani iz aluminija. Corsa bo tako lažja za 10 odstotkov in bo imela manj kot 1000 kilogramov.

Manjši masi navkljub pa bo nova Corsa za 40 milimetrov daljša, 18 milimetrov širša in imela daljšo medosno razdaljo kot predhodnica, posledično pa se bo povečal tudi prtljažni prostor in sicer za 25 litrov.

Glede motorjev še ni veliko informacij, znano pa je, da bo na voljo dizelska, bencinska in pa električna verzija, kar bo prvi električni OPEL v 120 letni zgodovini. Električna Corsa oziroma Corsa-e bo imela 100 kW motor z baterijo kapacitete 50 kWh, kar ji bo po WLTP meritvah omogočalo 330 kilometrov vožnje. Omogočeno bo imela tudi hitro polnjenje; 80% v pol ure.

Voznik bo lahko izbiral način vožnje z izbiro enega izmed treh voznih načinov – eco, normal in sport. V načinu sport bodo zmogljivosti električne Corse na ravni športnih različic, saj bo z mesta do 50 km/h pospešil v samo 2,8 sekunde, do 100 km/h pa bo potreboval 8,1 sekund.

Veliko pametnih sistemov in druge opreme, ki bo vgrajena v novo Corso smo vajeni že z modelov višjega razreda. Na voljo bo z aktivnih radarskim tempomatom in senzorji za nadzor mrtvega kota, različnimi izvedbami parkirnih pomočnikov ter doslej že dobro poznanimi prilagodljivimi LED matričnimi žarometi IntelliLux, ki so prvič na voljo v tem razredu. Kamera, ki nadzoruje razmere pred vozilom in upravlja žaromete bere tudi prometne znake in jih prikazuje na osrednjem sedem ali deset-palčnim zaslonom. Novost bo tudi tako imenovan sistem navigacije »live navigation«, ki s sprotnimi informacijami o prometu prilagaja vašo pot in obvestila. Med izbirno dodatno opremo boste našli tudi voznikov zaslon z digitalnimi merilniki.

Če se za konec dotaknemo še zunanjega izgleda je takoj opazno, da so navdih za novo Corso jemali iz njenih večjih sestric Insignije in Astre. Ožji žarometi, črna usločena streha in nov dizajn rešetke motorja dodajo piko na i že tako dinamičnemu izgledu.

Novo OPEL Corso pričakujemo v mesecu oktobru. Ostanite z nami za več informacij.

Podobne novice

Hyundai Santa Fe – V tretje še bolj uglajen, a nič manj praktičen

25. julij, 2017

Hyundai Santa Fe je bil avtomobil, ki je pomagal preobraziti podobo korejskega proizvajalca mislih v evropskih kupcev. Dve generacije kasneje, se kot zelo stilski, udoben in bogato opremljen SUV prodaja v velikih številkah.

Akcija staro za novo s prihranki do 3.540 € in paketom ugodnosti

30. maj, 2017

V akciji staro za novo vam poleg prihrankov do 3.540 € podarimo še vrednost obveznega zavarovanja, letne vinjete in polnega rezervoarja goriva.