Novice

Prenovljeni Opel Crossland

27. oktobra, 2021

Prav tako kot njegov večji brat Grandland, je tudi Crossland s prenovo izgubil črko X, pa to še zdaleč ni največja razlika s predhodnikom.

Prenova zunanjosti je dodobra posegla v oba odbijača, a najbolj vidna razlika se pokaže pri serijsko vgrajenih LED žarometih, ki so neprekinjeno povezana z masko hladilnika, prav tako pa sta povezani s široko črno površino tudi zadnji luči. Izstopa tudi dvobarvna karoserija, ki jo lahko loči razigrano barvna ali pa srebrna linija. S prenovo imate na voljo tudi nova 17-palčna platišča.

Če izberete izvedenko GS Line+, bo vašega Crosslanda na zunanjosti krasila rdeča črta, ki se v isti barvi nadaljuje v notranjosti na vratnih oblogah in na armaturni plošči. Prav tako pa se tema rdeče črte nadaljuje na ergonomskem AGR sedalu in naslonjalu z dvema rdečima črtama, usnjene obrobe pa so prešite z rdečimi šivi. AGR sedeži so ob doplačilu na voljo tudi pri ostalih paketih opreme. GS Line+ vključuje tudi 17-palčna črna platišča lahkih kovin, LED zadnje luči in strešne nosilce. Notranjost krasijo tudi nove osvetlitve v vratih in večji, 8-palčni osrednji zaslon s 3D navigacijo in povezavo Android Auto ter Apple CarPlay, ki smo ga že videli v novi Astri. Ponuja tudi možnost brezžičnega polnjenja vaših prenosnih naprav in povezovanje teh preko USB vhodov.

Na strani varnostnih in asistenčnih sistemov se lahko prenovljeni Crossland pohvali s sistemom za samodejno zaviranje v sili, opozorilom za zapustitev voznega pasu, sistemom za nadzorovanje nezbranosti voznika ter mrtvega kota. Sposoben je tudi prepoznati prometne znake, pomagati pri parkiranju ter prikazovati 180-stopinjsko sliko kamere.

Ena izmed prednosti Crosslanda je zadnja klop, ki je vzdolžno pomična za 15 centimetrov, kar poveča 410 litrski prtljažnik za dodatnih 110 litrov. Cenili boste tudi odprtino za prevoz dolgih predmetov in deljivost klopi v razmerju 60:40. S podrto zadnjo klopjo se prostornina poveča na 1255 litrov.

Motorno paleto sestavljajo:

  • osnovni 1,2-litrski bencinski motor brez turbine, ki proizvede 83 konjskih moči.
  • 1,2-litrski turbencinski motor, ki proizvede ali 110 ali 130 konjskih moči.
  • 1,5-litrski turbodizelski motor, ki proizvede ali 110 ali 120 konjskih moči.

Z izbiro dizelskega pogona imate s šibkejšo različico vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, pri močnejši pa je menjalnik samodejni. Pri bencinskih motorjih imate na izbiro tri menjalnike: petstopenjski in šeststopenjski ročni, za šeststopenjski samodejni menjalnik pa boste morali doplačati.

Podobne novice

Adijo ix20, pozdravljen Bayon

27. februarja, 2021

Hyundai se je že nekaj časa poslavljal od svojega poimenovanja modelov z začetnico IX, zdaj pa ga je dokončno zaključil z novim majhnim SUV modelom imenovanim Bayon. Kot pri ostalih SUV vozilih se tudi ime Bayon nanaša na ime kraja Bayonne, na jugozahodni obali Francije. Bayon je nova izbira v najbolj nasičenem razredu avtomobilov, zato […]

Nova generacija “super minija” Hyundai i10 bo v kratkem tudi pri nas

26. februarja, 2020

Majhni in zabavni avtomobili so globoko zakoreninjeni v srcih Evropejcev. Hyundai je namreč na Frankfurskem salonu predstavil tretjo generacijo svojega najmanjšega vozila i10 in njegove športnejše različice i10 N line Hyundai je pri novem i10 izboljšal razmerja in mu poudaril držo z 20 mm nižjo streho, 20 mm širšo karoserijo in 40 mm daljšo medosno […]