Sporočamo Vam, da je skladno z odlokom vlade Republike Slovenije dovoljena le prodaja vozil na daljavo. V kolikor imate povpraševanje za nova ali rabljena vozila, smo Vam na razpolago na objavljenih telefonskih številkah ali preko elektronske pošte.
Novice

Prenovljeni Hyundai Santa Fe

29. maja, 2021

Hyundai je skozi leta počasi a vztrajno skozi postopne izboljšave svojega sedemsedežnika potiskal po razredih navzgor. Prenova je nastopila že dve leti po prvi predstavitvi modela, a je poteza logična, saj je Hyundai od leta 2018 tudi v ostale modele uvedel kar nekaj zanimivih novosti.

Na sprednjem koncu dominira preoblikovana in povečana maska motorja, zunanji robovi karoserije pa se stekajo v glavne enote žarometov. Ozke LED enote sedijo višje nad nosom, spodaj pa ima Santa Fe nov dizajn odbijača. Stranski profil je v glavnem nespremenjen, toda zadnji del Santa Fe ima zdaj povezani zadnji luči, in čistejši dizajn odbijača.

Kabina je na občutek veliko bolj dodelana kot kadarkoli doslej. Nov, osrednji del armature je nežno nagnjen od osrednjih zračnih odprtin proti konzoli med sprednjima sedežema. Glede na tekmece je Santa Fe ohranil veliko fizičnih stikal za klimatske funkcije, bližnjice do infotainment funkcij. Po Tucsonu je tudi Santa Fe dobil nov digitalni zaslon pred voznikom, ki zdaj omogoča prikazovanje slike vzvratnih kamer, nameščeni na stranskih ogledalih.

Že standardna oprema ponuja veliko, saj vsebuje žaromete v polni LED tehnologiji, gretje sprednjih sedežev z električnim nastavljanjem, prilagodljiv tempomat, 10 zvočnikov in parkirne senzorje. Na seznamu dodatne opreme pa so tudi panoramska streha, hlajenje sprednjih sedežev, head-up prikazovalnik in sistem za polavtomatsko vožnjo po avtocesti, Highway Drive Assist. Ena izmed novosti je tudi 360-stopinjska kamera, katere slika se prikaže na 12,3-palčnem digitalnem zaslonu pri zavijanju ali menjavi voznega pasu.

Klasično prestavno ročico so zdaj zamenjali izbirni gumbi, poleg njih pa je tudi vrtljivi gumb za izbiro voznih programov.

Med motorji je novost klasični hibridni pogon. 1,6-litrski turbobencinski štirivaljni motor sodeluje z elektromotorjem z baterijo kapacitete 1,49 kWh. Največja skupna izhodna moč je 169 kw, izbirate pa lahko med pogonom na 2 ali 4 kolesa.

V paleti pogonov največjo novost prestavlja uvedba (klasičnega) hibridnega pogona. V tem primeru 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik sodeluje z elektromotorjem, ki energijo črpa iz baterije s kapaciteto 1,49 kWh. Največja skupna moč hibridnega pogona je 169 kW, hibridni Santa Fe pa je lahko gnan na dve ali vsa štiri kolesa. Kasneje v letošnjem letu bo na voljo tudi priključni hibrid, ki bo še zmogljivejši.

Podobne novice

Fiat je v sodelovanju z Mazdo obudil svoj legendarni model roadsterja

20. aprila, 2018

Fiat je v sodelovanju z Mazdo obudil svoj legendarni model roadsterja. Fiat 124 Sport Spider je prišel na trg leta 1966, po dobrih 50 letih pa imamo pred sabo nov model 124 spider, ki s svojim izgledom zelo spominja na predhodnika. Avtomobil, ki so ga oblikovali Italijani in izdelali Japonci! Si lahko predstavljate kaj boljšega?

ODPELJI OPLA IZ ZALOGE!

23. septembra, 2019

Izkoristi akcijski popust na modele vozil Opel Corsa in Opel Astra